Please use this identifier to cite or link to this item:
https://www.arca.fiocruz.br/handle/icict/7584
COLLABORATIVE TEACHING AND LEARNING: A MODEL FOR BUILDING CAPACITY AND PARTNERSHIPS TO ADDRESS NTDS
Educação Médica/métodos
Doenças Negligenciadas/epidemiologia
Doenças Negligenciadas/prevenção & controle
Brasil
Humanos
Cooperação Internacional
Doenças Negligenciadas/quimioterapia
Estados Unidos
Affilliation
Department of Global Health and Population. Harvard School of Public Health. Boston, Massachusetts, USA
Yale School of Public Health Epidemiology of Microbial Disease Division. New Haven, Connecticut, USA
Fundação Oswaldo Cruz. Centro de Pesquisa Gonçalo Moniz. Salvador, BA, Brasil / Escola Bahiana de Medicina e Saúde Pública. Salvador, BA, Brasil / Faculdade de Medicina da Bahia. Federal University of Bahia. Salvador, BA, Brasil
Yale School of Public Health Epidemiology of Microbial Disease Division. New Haven, Connecticut, USA
Fundação Oswaldo Cruz. Centro de Pesquisa Gonçalo Moniz. Salvador, BA, Brasil / Escola Bahiana de Medicina e Saúde Pública. Salvador, BA, Brasil / Faculdade de Medicina da Bahia. Federal University of Bahia. Salvador, BA, Brasil
DeCS
Controle de Doenças Transmissíveis/métodosEducação Médica/métodos
Doenças Negligenciadas/epidemiologia
Doenças Negligenciadas/prevenção & controle
Brasil
Humanos
Cooperação Internacional
Doenças Negligenciadas/quimioterapia
Estados Unidos
Share